Върху касовите бележки ще има горещ телефон
Отговор, предоставен от
PortalSchetovodstvo.bg
PortalSchetovodstvo.bg
30 Дек 2015
Телефонен номер, предназначен за жалби, ще се появи върху касовите бележки, които получаваме при пазаруване. Така хората ще могат веднага да подават сигнали до Комисията за защита на потребителите, ако се почувстват измамени или ощетени още в магазина, предава "Стандарт".
От 2016 г. горещият телефон за подаване на жалби в Комисията за защита на потребителите (КЗП) - 0700 111 22, ще бъде наличен върху касовите бележки.
„Идеята е да бъде „под ръка” на хората и при възникване на нередности да могат да направят консултация или да подадат сигнал още докато са в магазина”, посочва Димитър Маргаритов.
Изменението следва да влезе в сила скоро след Нова година. Идеята, която е възникнала след успешния старт на лотарията с касови бележки, организирана от данъчните. Само месец след началото й за участие са подадени над 3 млн. фишове за повече от 50 млн. лв.
С поставянето на горещия телефон върху фискалните бонове от КЗП разчитат хората да се мотивират още повече да не допускат измами от страна на търговците.
източник: economic.bg
източник: economic.bg
БЕЗПЛАТНО приложение portalschetovodstvo.bg
Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalSchetovodstvo.bg и получете специалния PDF " Готови решения за вярно прилагане на данъчните закони"!
Подобни статии от категория Документи
18Март2020
Могат да се заявяват електронни услуги през Единния портал за достъп и се да подписват документи с КЕП безплатно
от PortalSchetovodstvo.bg
18 Март 2020
04Ноем2016
Таксите на Агенцията по вписвания оспорва в съда Стопанската камара
от PortalSchetovodstvo.bg
04 Ноем 2016
09Дек2015
Таванът на таксите за картови плащания в ЕС важи от днес
от PortalSchetovodstvo.bg
09 Дек 2015