Третиране на услуги като технически от консултантско естество
Отговор, предоставен от
проф. д-р Любка Ценова
проф. д-р Любка Ценова
на 30 Март 2022
Въпрос:
Българска фирма доставя пакетиращи поточни линии. Фирмата получава услуги от италиански доставчик и холандски доставчик, местни за данъчни цели на съответната държава. Услугите представляват онлайн техническа намеса (интервенция) на вече инсталирана поточна линия на наш български клиент, техническа интервенция на място на инсталирана поточна линия при наш български клиент. Към техническата намеса (интервенция) са включени във фактурата отработените часове, наем на кола и гориво, нощувки, самолетни билети. Описаните услуги са на стойност под 500 000,00 лв. Следва ли да се третират като технически услуги от консултантско естество? Има ли фирмата задължение да ги декларира с декларация по чл. 142, ал. 5 от ДОПК?
Регистрирайте се или влезте в профила си, за да прочетете цялата статия
Третиране на услуги като технически от консултантско естество
Бележка: Пълният текст на статията е достъпен само за регистрирани потребители. Натиснете тук, за да се убедите в полезността на експертните отговори в portalschetovodstvo.bg.
Влизане в акаунта
Защо да се регистрирам?
- експерти на Ваше разоложение 24/7/365
- база данни с новини, отговори, анализи
- на разположение навсякъде, по всяко време, от всяко устройство
БЕЗПЛАТНО приложение portalschetovodstvo.bg
Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalSchetovodstvo.bg и получете специалния PDF " Готови решения за вярно прилагане на данъчните закони"!