Третиране на разходи за наем на офис за управителните органи на дружество
Христо Досев
на 06 Юни 2024![Съгласно действащото законодателство!](https://www.portalschetovodstvo.bg/img/cliv.png)
![Съгласно действащото законодателство!](https://www.portalschetovodstvo.bg/img/cliv.png)
Въпрос:
Акционерно дружество с двустепенна форма на управление, регистрирано по ЗДДС, е наело офис, който ще се ползва от членовете на Съвета на директорите и на Надзорния съвет. За персонала, нает по трудови договори, има друг нает офис. Какво е данъчното третиране, съгласно ЗКПО и ЗДДС, на разходите за офиса, предназначен за дейността на управителните органи на дружеството? Данъчно признати ли са разходите за месечен наем, консумативи и др. разходи за поддръжката му? Има ли право дружеството на данъчен кредит за тези разходи?
Регистрирайте се или влезте в профила си, за да прочетете цялата статия
Третиране на разходи за наем на офис за управителните органи на дружество
Бележка: Пълният текст на статията е достъпен само за регистрирани потребители. Натиснете тук, за да се убедите в полезността на експертните отговори в portalschetovodstvo.bg.
Влизане в акаунта
Защо да се регистрирам?
- експерти на Ваше разоложение 24/7/365
- база данни с новини, отговори, анализи
- на разположение навсякъде, по всяко време, от всяко устройство
БЕЗПЛАТНО приложение portalschetovodstvo.bg
![15 експертни решения на казуси от счетоводната практика](https://www.portalschetovodstvo.bg/dbimg/files/10-d3fe0dec74.jpg)
Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalSchetovodstvo.bg и получете специалния PDF "15 експертни решения на казуси от счетоводната практика"!
Подобни статии от категория Разходи
02Юли2024
Третиране на разходи по командироване на служители във връзка с екскурзия за клиенти
от Елена Илиева
на 02 Юли 2024
16Апр2024
Третиране на разходи по командироване на служители във връзка със събития за клиенти
от Елена Илиева
на 16 Апр 2024