Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Процедури и практики
  • Обнародвания на държавен вестник
  • Отчитане на разходи за ремонтиране на закупен имот с предстоящо отдаване под наем

    Христо Досев Отговор, предоставен от
    Христо Досев
    на 15 Апр 2024Съгласно действащото законодателство!
    Въпрос:
    ЕООД с регитрация по ЗДДС наема имот от своя собственик и започва да го ремонтира. Първоначално всички разходи, свързани с ремонта, са третирани като текущи. В последствие се оказва, че имотът има нужда от доста по-голям ремонт, който, според мен, би следвало да се определи като подобрение. Имотът е голям и ще бъде разделен на няколко по-малки апартамента с цел отдаване под наем. Ще се използва за облагаема дейност. Дали ще бъде подобрение или текущ ремонт, ЕООД би трябвало да има право на ДК? Какви счетоводни операции следва да съставят, за да се отразят тези подобрения? Има фактури за боя, гранитогрес, паркет, мебели, уреди и други. През януари и февруари има фактури отчетени като текущ разход за ремонт. Редно ли е да бъдат коригирани и как трябва да стане това? Какви са счетоводните операции за отчитане на подобрения?

    Регистрирайте се или влезте в профила си, за да прочетете цялата статия
    Отчитане на разходи за ремонтиране на закупен имот с предстоящо отдаване под наем

    Бележка: Пълният текст на статията е достъпен само за регистрирани потребители. Натиснете тук, за да се убедите в полезността на експертните отговори в portalschetovodstvo.bg.

    Влизане в акаунта

    Защо да се регистрирам?

    • експерти на Ваше разоложение 24/7/365
    • база данни с новини, отговори, анализи
    • на разположение навсякъде, по всяко време, от всяко устройство

    БЕЗПЛАТНО приложение portalschetovodstvo.bg

     Готови решения за вярно прилагане на данъчните закони

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalSchetovodstvo.bg и получете специалния PDF " Готови решения за вярно прилагане на данъчните закони"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x