Отчитане на операциите по обслужването на организирани туристи. Ваучери и тяхната обработка.
Отговор, предоставен от
PortalSchetovodstvo.bg
PortalSchetovodstvo.bg
08 Септ 2015
В практиката на туристическите предприятия посрещат предимно организирани туристи. Посрещането и обслужването на тези туристи се осъществява въз основа на външнотърговски договори, които се сключват между хотела и чуждестранни туроператори.
Сключените договори между туристическите предприятия и туроператорите, пораждат задължения и за двете страни. Чрез тези договори, туоператоорът се задължава да осигури заетост на определена легловата база от хотела. Хотелът от своя страна договаря с туроператора, цени на пакета all inclusive, който се ...
Регистрирайте се или влезте в профила си, за да прочетете цялата статия
Отчитане на операциите по обслужването на организирани туристи. Ваучери и тяхната обработка.
Бележка: Пълният текст на статията е достъпен само за регистрирани потребители. Натиснете тук, за да се убедите в полезността на експертните отговори в portalschetovodstvo.bg.
Влизане в акаунта
Защо да се регистрирам?
- експерти на Ваше разоложение 24/7/365
- база данни с новини, отговори, анализи
- на разположение навсякъде, по всяко време, от всяко устройство
БЕЗПЛАТНО приложение portalschetovodstvo.bg
Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalSchetovodstvo.bg и получете специалния PDF " Готови решения за вярно прилагане на данъчните закони"!
Подобни статии от категория Туризъм
26Май2017
Специален ред на облагане при доставка на обща туристическа услуга – общи положения
от Наталия Василева
26 Май 2017
22Септ2015
Счетоводно приключване и годишен финансов отчет на туристическите предприятия - част II
от PortalSchetovodstvo.bg
22 Септ 2015
17Септ2015
Счетоводно приключване и годишен финансов отчет на туристическите предприятия - част I
от PortalSchetovodstvo.bg
17 Септ 2015
14Септ2015
Особености при отчитане на дейността на туроператорите - част I
от PortalSchetovodstvo.bg
14 Септ 2015