Инвентаризация на активите и пасивите във връзка с годишното счетоводно приключване
Отговор, предоставен от
доц. д-р Теодора Рупска
доц. д-р Теодора Рупска
01 Март 2017
Годишното счетоводно приключване обичайно започва с инвентаризация. С влезлия в сила от 01.01.2016 година Закон за счетоводството, извършването на годишна инвентаризация е постановено от чл. 28, алинея ,1, където е казано, че предприятията извършват инвентаризация на активите и пасивите най-малко веднъж годишно с цел достоверното им представяне във финансовите отчети.
Следващата алинея 2, обаче дава възможност от някои предприятия задължителната инвентаризация на активи и пасиви да не се прави. Става дума за предприятията, чиито нетни ...
Регистрирайте се или влезте в профила си, за да прочетете цялата статия
Инвентаризация на активите и пасивите във връзка с годишното счетоводно приключване
Бележка: Пълният текст на статията е достъпен само за регистрирани потребители. Натиснете тук, за да се убедите в полезността на експертните отговори в portalschetovodstvo.bg.
Влизане в акаунта
Защо да се регистрирам?
- експерти на Ваше разоложение 24/7/365
- база данни с новини, отговори, анализи
- на разположение навсякъде, по всяко време, от всяко устройство
БЕЗПЛАТНО приложение portalschetovodstvo.bg
Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalSchetovodstvo.bg и получете специалния PDF " Готови решения за вярно прилагане на данъчните закони"!